PARODONTOLOGIE - Implantis

Parodontologia este ramura stomatologiei care se concentrează pe sănătatea gingiilor și a întregului complex de țesuturile care vă susțin dinții.

În boala parodontală sau parodontoză se caracterizează prin apariția unui set de afecțiuni inflamatorii ce duc la afectarea țesuturilor din jurul dinților. Inițial se instalează gingivita unde gingiile capătă un aspect roșu intens, umflate și poate apărea sângerarea ca mai apoi în lipsa unui tratament această gingivită se poate transforma în parodontită, unde gingia se desprinde de dinte, și se formează pungi parodontale între dinte și gingie.

Prin neintervenire și în lipsa unui tratament boala parodontală evoluează mai mult spre os ajungând ca ligamentul parodontal să fie distrus, dinții astfel capătă mobilitate și necesită extracție sau ajung să cadă singuri.

Tratamentele parodontale sunt multiple, de la medicamentos, la chirurgical, și întotdeauna personalizat în funcție de gradul sau tipul de afectare parodontală al fiecărui pacient.

În ultimii ani, introducerea laserului dentar a schimbat în bine evoluția bolilor parodontale, laserul fiind o tehnică minim invazivă non-chirurgicală. În cadrul clinicii Implantis Dental Care fiind utilizat de fiecare dată în terapia parodontală. Acesta elimină ţesutul inflamat din jurul rădăcinilor dinților afectați, biostimulează celulele țesutului parodontal, diminuează inflamația și stimulează vindecarea.

Te așteptăm la Implantis Dental Care, unde unul din medici noștri îți va răspunde la toate întrebările, și îți va crea un plan individualizat de tratament, astfel încât tu să beneficiezi de un serviciu medical modern și de calitate. Vezi aici cum poți să te programezi.

• Echipa noastra

Mai departe aveti cateva detalii despre noi si echipa care activeaza in cadrul clinicii noastre de stomatologie. Puteti sa aflati mai multe detalii aici.
    Detalii
  • Ore de program